czwartek, 3 lipca 2008

So it begins

No i stało się. Przemogłem się. Założyłem bloga. Dołączyłem do tysięcy emocjonalnych ekshibicjonistów pragnących przekazać całemu światu treści o mniejszym lub większym znaczeniu. W sumie czemu nie na jakimś forum? Pomijając niezauważalność pojedynczych wypowiedzi ginących w wielo-osobowym tłumie, ostatnimi czasy niestety widzimy znaczącą polaryzację. Mitril. Twierdza. Jak widać nawet w internecie zdarza się swoisty rasizm :) Przyznam się, że wyznacznikiem dla mnie jest blog niejakiego Treja (z24cala.blogspot.com), który już ponad 1,5 roku wytrwał ze swoimi fantastycznymi komentarzami wydarzeń w świecie Warhamera 40k i jego polskiej scenie turniejowej. Mam nadzieję, że ten blog nie podzieli losów zapomnianego Śródziemia :)
1.41 czas się zdrzemnąć
Ave!

3 komentarze:

KędzioR_vo pisze...

No to może i ja stanę się wiernym fanem jakiegoś bloga :D Szkoda, że nie w stylu HeRuPrywatnie.blog.pl lub GarderobaHeRu.blog.pl, ale cóż, bitewniackiego też jakoś zniosę ;)

A co do polaryzacji - bez przesady, przecież jest tylko 1 prawdziwa polska strona o LotRze ;) :D

Żarcik ;)

Kochamy się wszyscy :)


PozdRawiam

Anonimowy pisze...

O - widzę, że w końcu będę regularnie odwiedzał jakiś blog :)

Anonimowy pisze...

Blog Najlepszego Gracza w Polsce? Wchodzę w to :D